love of my life

love of my life

Tuesday, January 29, 2013

berangan x salah

Malam ni nak update pasal angan-angan nak deco-deco rumah tp nak sentuh pasal grill ngan kitchen kabinet je dulu. Heehehe maklum la excited sgt sbb rumah sendiri baru plak tu kan.Walaupun kunci rumah x dpt lg tp berangan jap x salah kan kan. Sudah menjadi impian setiap individu utk menghias rumah baru mereka. walaupun budget ciput tp layan je la angan-anganku ini mana la tau ada yg mungkin jadi kenyataan ke kan hehehe. Bab-bab mendeco rumah ni aku sukakan hiasan yg simple dan sedap mata memandang. Mujur la citarasa aku dan suami lebih kurang sama hehehe. Untuk grill rumah aku suka design yg simple walaupun dah ramai yg pkai design ni tp bg aku ia tampak cantik, mewah dan simple. 

Cantik

yg ni pon ok
Hehehe design di atas aku suka sebab simple, kemas, cantik, senang nak cuci bla bla bla.......hope  boleh jadi kenyataan la. Kitchen kabinet plak ibarat nyawa pada kaum isteri surirumah sebabnya hampir 1/3 masa dia akan habis di sini. Jadi aku nak la ruang dapur ku kemas baru la semangat nak memasak x gitu. 

antara kitchen kabinet impian


Since dapur aku kecil je so target aku usha kitchen kabinet yg kecil-kecil aje dan simple. hope ia within budget la. huhuhu 

No comments:

Post a Comment